Ještě stále je čas!

29. června 2013 v 17:26 | BioAuri |  Co nás pálí
Nejednou jsem zde článkem narážela na problematiku šumavského národního parku. Nynější situace se vyvíjí zhruba tak, že se ještě stále nic nevyřešilo a stále tu jsou lidé, kteří z NP Šumava chtějí udělat zábavní park, pokácet kilometry lesů a namísto nich postavit "rekreační střediska". Shozené dřevo, hotely, golfová hřiště aj. by holt mohly někomu pořádně namastit kapsu a pan prezident Zeman by měl aspoň pocit, že vyhrál nad těmi "vymytými zelenými mozky", které tak nenávidí.

Jelikož se ale o osudu Šumavy bude definitivně rozhodovat až v září, chytila tuto příležitost do svých rukou organizace Hnutí DUHA a petičně sbírá podpisy lidí, aby papalášům nahoře ukázala, jak moc velká část z toho našeho prostého lidu chce NP Šumava zachránit před jistou zkázou.

To nejmenší a zároveň největší, co můžete udělat vy, je podškrtnout se pod petici, která probíhá elektronicky na internetu ZDE, najít duhovský infostánek, kde můžete věnovat svůj podpis fyzicky nebo si vytisknout petiční arch, pár podpisů sami ve svém okolí sehnat a poté je do Duhy zaslat (až do 31.8.).

Je to opravdu malá investice za záchranu divokého klenotu, jehož cenu si bohužel materialisticky založení lidé neuvědomují, nemají vůbec cit pro bohatost a unikátnost přírody a dají přednost penězům hned před unikátním, historickým dědictvím pro další generace. Nejen v souvislosti s Šumavou se mi vždy vybaví Gándhího citát:"Velikost a mravní pokora národa se pozná podle toho, jak zachází se zvířaty", který je krutě pravdivý a v dané souvislosti bych ho rozšířila o přídavek "...jak zachází se zvířaty a přírodou".

Pokud vám situace není naprosto lhostejná, věnujte, prosím, minutu alespoň elektronickému podpisu a sdílejte petici na svých stránkách a emailech. Jeden neví, jakou vlnu může hlas národa způsobit. Usmívající se Je načase začít o věcech přemýšlet a ne jen plynout s davem ve stylu "po nás potopa".
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama